رئال مادرید 1– بارسلونا 1؛فوتبال نه ، شعر ! / نوار گلزنی مسی و رونالدو قیچی شد
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

 بارسلونا در این بازی توانست از حریف پیش بیفتد اما رئال مادرید در دقیقه 81 کار را به تساوی کشاند تا امیدوار به بازی برگشت باشد. نکته جالب این دیدار این بود که لیونل مسی و کریس رونالدو گلی نزدند اما در هر حال بازی فوق‌العاده زیبا بود.

مادرید ایکر کاسیاس و په‌په را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و سرخیو راموس، فابیو کوئنترائو و آنخل دی‌ماریا هم محروم بودند. در بارسلونا طبق معمول جام حذفی خوسه پینتو در دروازه قرار گرفته بود. تیتو ویلانووا هم دوباره غایب بود و یوردی رورا هدایت بارسا را در اختیار داشت.

بازی با حملات رئال آغاز شد و در همان دقیقه 1 بود که رونالدو پشت محوطه جریمه بارسا سرنگون شد و جرارد پیکه روی این خطا اخطار گرفت. رونالدو ضربه را زد و پینتو آن را گرفت.

بارسا به‌تدریج بازی را در دست گرفت و در دقیقه 25 بود که چابی ارناندس روی یک ضربه ایستگاهی توپ را به تیر دروازه حریف کوبید؛ در حالی که دیه‌گو لوپس هم نتوانسته بود توپ را بگیرد.

سپس ریکاردو کاروالیو پاس رو به عقب اشتباهی به لوپس داد که سسک آن را دزدید و به چابی سپرد. ضربه چابی را رافائل واران از روی خط برگرداند.

مادرید نیمه دوم را هم با فشار آغاز کرد اما این بار در دقیقه 50 از حریف عقب افتاد. خوسه کایخون توپ را به شکل ضعیفی برگرداند. توپ به مسی رسید و او هم آن را به سسک فابرگاس سپرد تا او به شکل سرضرب گل بزند. کایخون در این صحنه در موقعیتی نزدیک به خط عرضی زمین آفساید را پر کرده بود!

مسی هم می توانست موقعیتی عالی داشته باشد که داور به اشتباه آفساید او را اعلام کرد.

رونالدو در دقایق بعدی روی سانتر عالی اسین نتوانست ضربه سر خوبی بزند وگرنه او بود و دروازه خالی بارسا.

هر دو تیم موقعیت‌هایی عالی داشتند که البته فرصت‌های بارسا بیشتر و خطرناک‌تر بود که یوردی آلبا، فابرگاس و دنی آلوز آنها را هدر دادند. به ویژه فابرگاس که فرصتی تک به تک و عالی را از دست داد. در این سو هم تکل عالی پیکه یک بار مانع گل‌زنی رونالدو شد.

در نهایت سانتر عالی مسعود اوزیل در دقیقه 81 با ضربه سر تماشایی واران از نزدیکی نقطه پنالتی همراه شد تا بازی با تساوی به پایان برسد و نبردی دیدنی در بازی برگشت ببینیم. یوردی آلبا هم در دقایق پایانی موقعیتی عالی داشت که دروازه بان حریف آن را به خوبی گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان